Analyse

Website Analyse: Google Analytics, ppc en keywords

met seo marketing campagne en Google Analytics

Als u dan een seo marketing campagne wilt beginnen, dan wilt u het beste advies
hebben, om het beste resultaat uit de campagne kan te halen.

Het begint altijd met meten! Wat wilt u weten? Hoe lang de bezoekers op uw site
blijven? Welke pagina’s ze bekijken? Welke pagina kijken ze allemaal en welke niet?
Hieruit kunt uw sterke en zwakke punten uit uw website halen.

Daarom adviseren wij altijd een Google analytics account te maken, deze GRATIS analyse van uw bezoekers is vrijwel van onschatbare waarde.
G.A. laat zien waar de bezoekers binnenkomen, welke pagina’s ze bezoeken en net zo belangrijk waar de bezoekers weg gaan.
Hoe eerder ze weg gaan hoe minder interessant is uw website.
Als ze op uw website zijn, dan moeten uw bezoekers daar blijven.
Wij kunnen u daarbij helpen met de juiste informatie te geven over de tekst op een pagina en alle tussenliggende pagina’s voordat uw bezoekers daadwerkelijk klaar zijn.
Als er een SEO marketing campagne wordt gestart, dan moeten er aan verschillende
items worden gedacht.

Google analytics

Het gaat niet over techniek, maar over het proces van een SEO marketing campagne.

Wat willen we bereiken met de online campagne?
o Webwinkel

zoekmachine optimalisatie :Hoe kunnen we dat
het beste bereiken?

o Organic SEO
o PPC (Pay-Per-Click)

Hebben we kennis van de doelgroep?
o Het kiezen van de juiste keywords
o Het design van uw website

Welke regio nemen we er voor?

Content is King!!
o Geef de gebruiker wat ze willen zien!

Reclame voor uw website / Genereer interesse.
o Social Book marks (hyves, Facebook, twitter

SEO Techniek
o Intern
o Extern

Verbetering van de resultaten
o Nieuws updates

Analyse, keywords, optimalisatie, ppc en Google Analytics

Wat willen we bereiken met onze Website?

1.0 Wat willen we bereiken met een analyse van een online marketing campagne
Wat wilt u bereiken de de web site?

Voordat een optimalisatie begint moet u beslissen wat u wilt bereiken met uw website.
Het zou onmogelijk zijn om een SEO-campagne starten zonder een duidelijke
en nauwkeurige business plan. Deze prestaties kunnen worden opgedeeld in verschillende
functionaliteiten. Zoals

1.1 Webwinkel Web Site
E-commerce-functionaliteit stelt gebruikers in staat om producten online te kopen,
dan wordt het een uitstekende marketing tool om inkomsten te genereren. Niet alleen
biedt hij de mogelijkheid gebruikers om producten online te kopen, het betekent
ook dat je automatisch kunt (met de meeste SEO vriendelijke e-commerce software
pakketten) optimaliseren voor individuele producten.

 

Welke benadering past het best bij u?

2.0 Analyseer uw zoekmachine optimalisatie, welke seo techniek passen we
toe: Welke benadering past het best bij u?

Er zijn verschillende analyse benaderingen van zoekmachine optimalisatie en het is
van vitaal belang dat u kiest voor de methode die past bij uw bedrijf. Zij zijn
ont te delen in de volgende items:

2.2 De google ranking in organic SEO
Organic (SEO) optimalisatie is natuurlijk moeilijker om op de resultaten
van pagina 1 te bereiken. Dat een PPC campagne om ​​meer middelen en tijd vraagt.
Dit komt overeen om meer kosten op korte termijn, maar al met al kan dit een grotere
beloning geven. Met uitstekende organische resultaten voor zowel ‘Web Design’ en
‘Search Engine Optimisation’, zien we de voordelen van organic vermeldingen elke
dag. Als u de juiste site heeft, het juiste product en het budget, dan zal een organische
campagne prima werken voor uw business.

2.1 PPC (Pay Per Click)
De meeste internetgebruikers hebben vaak gesponsorde vermeldingen of Pay Per Click
reclame gezien. Dit is een uitstekende methode om op korte termijn resultaten in
populaire zoekmachines, maar er is een keerzijde … Cost! Pay-per-click (PPC) is vanzelfsprekend
relatief, u stelt een budget voor elke dag / maand / jaar en u moet betalen voor
elke klik van u opgegeven advertentie, als uw budget is opgebruikt, dan verliest
u uw positie en u verschijnt helemaal niet meer. Dit in vergelijking met Organic
SEO kan zeer kostbaar zijn en tenzij u een waardevolle ROI (return on investment)
heeft, anders is het niet de juiste route voor u.

 

Marketing: de doelgroep

3.0 Web site optimalisatie met Analyse van de keywords voor
uw doelgroep.

Een van de belangrijkste factoren van uw SEO campagne is de doelgroep, wie
weet uw site te vinden? Aan wie wilt u uw producten te verkopen? Wat voor soort
klanten / bedrijven wilt hebben? Dit kan worden opgesplitst in 2 verschillende gebieden:

3.1 Kies de juiste zoekwoorden(keywords)
Dus u hebt besloten op uw SEO-methode en budget, nu de meest belangrijke factor:
uw ‘keywords’ of zoekwoorden. Wanneer wilt u dat uw site verschijnt in de
zoekmachines? Het is essentieel dat u al uw expertise gebruikt om erachter te komen,
wat de beste sleutelzinnen (zoekwoorden) zijn en het beste rendement ROI geven.
Dit kan niet altijd de meest voor de hand liggende keuze zijn, dus een goede adviseur
is essentieel. Ik maak gebruik van de analyse van Google analytics, naast de resultaten
wie wat doet op een website geeft G.A. ook nog eens voorbeeld van zoekwoorden
die anderen ook nog gebruiken.

3.2 Analyseer het ontwerp van uw website
De kleur en het ontwerp van uw site weerspiegelt het type bedrijf dat u wenst als
te worden gezien. Het belangrijkste is uw site moet zoekmachine vriendelijk geoptimaliseerd
worden. Maar nog steeds goed leesbaar voor uw clienten. Dit kan gedaan worden door middel van verschillende methoden van SEO vriendelijke codering, het verwijderen van ongewenste code, extern outsourcing, scripts en style sheets.

 

Welk gebied en dus welke taal hebben we nodig

4.0 Aangepaste keywords (PPC SEO) voor een bepaald gebied

Analyseer waar zitten uw klanten, welke taal moeten we spreken!
Dit gebied is zeer belangrijk, een SEO consultants taak is het goed beheren
van de verwachtingen van de klant. Dit is essentieel omdat het geen zin heeft om
te zeggen, dat ze miljonairs tegen het einde van de maand zullen worden. Dit leidt
alleen maar naar ongelukkige consultants, ongelukkige klanten en allround teleurstelling.
U kunt tijdschalen splitsen naar verschillende SEO campagne Soorten.

 

Content ??

5.0 Content is King voor Google analytics!
‘Content is King’ is een hele belangrijke zin in de wereld van SEO en is
een hele belangrijke zin. Als u een site
heeft die informatief is, nuttig, attractief en gebruiker vriendelijk, dan
heeft u al een groot voordeel ten opzichte van uw concurrenten. De bezoekers komen
terug, promoten uw site en zetten links omdat het goede kwaliteit en relevante inhoud
heeft. Het is ook belangrijk dat uw site inhoud van de gekozen keywords en
producten weerspiegelt. De consistentie tussen de inhoud van formats is ook belangrijk.

branding

 

Online marketing campagne : Genereren van belangstelling

6.0 online marketing campagne / Het genereren van belangstelling en analyseer uw website. Gebruik Facebook, twitter en hyves.

Het effect van sociale web communities kunnen niet over het hoofd gezien en met
meer forums, blogs en websites geproduceerd per dag, branche-specifieke sociale
gemeenschappen breidt zich uit. Dit geeft de gebruiker de kans om uw site gratis
te promoten. Enkele manieren van het promoten van uw site zijn:

6.1 Social Bookmark Sites: Facebook, hyves, digg etc
Zelf promotie op zijn best. Door het hebben van een profiel op een sociale bookmarking
site kan interesse in uw eigen inhoud en andere volkeren worden genereerd, Maar
u kunt de inhoud delen waarin u en mensen met dezelfde of vergelijkbare interesses
hebben.

Analyse techniek of optimalisatie

7.0 SEO marketing analyse Techniek
SEO analyse technieken worden gewoonlijk in principe eenvoudig, maar moeilijk om
effectief te implementeren. Een goede SEO campagne is opgesplitst in twee factoren.
Interne en externe SEO.

7.1 Interne Search Engine Optimisation
Dit is alles over het maken van de sites dat de inhoud de keywords-zinnen
weerspiegelen. Dit betekent niet dat je je opgegeven Keyword-zin te vermelden
elke derde woord, maar het betekent dat je niet optimaliseren voor iets dat niet
gerelateerd is naar uw site. Analyse uw site regelmatig. Houd uw interne SEO eerlijk,
want het is uitermate belangrijk dat het wordt niet bestraft (banned). Sites kunnen
gemakkelijk worden opgepikt door zoekmachines spam teams, als ze niet voldoen aan
het algoritme.

7.2 Externe Search Engine Optimisation

Zodra uw interne inhoud weerspiegelt uw keywords-zinnen, dan moet u al de
interesse naar uw site, in uw voordeel gebruiken. Uw algehele doel is om gebruikers
/ webmasters / fabrikanten uw site te promoten van hun eigen site (links). Het genereren
van links die in overeenstemming zijn met uw optimalisatie is de meest effectieve
manier om uw listings te verbeteren.

 

Analyse en onderhoud aan de web site

8.0 Optimalisatie = Onderhoud en analyses van uw rankings in google
Als u uw resultaten hebt bereikt en nu ervoor willen zorgen dat uw aanbiedingen
sterk blijft en versterkt uw positie aan de top.

Analyseer met Google analytics de keywords voor de resultaten regelmatig en stel steeds uw keywords/doelstellingen bij!